Sivut

keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Corvette, Konepeitto vihdoin valmis

Nonnih. Olen jo seonnut laskuissa että kuinka monesti Corveten konepeitto on lakattu ja väli- ja vesihiottu ja taas lakattu...

Hallissa oli jotain ihme häppeninkiä kun sielä kait oli suihkittu johonkin jotain silikoni juttua koulupäivän jälkeen. Ja sitä silikonia oli lennellyt kait Corveten konepeittoon ja sen takia meni lakkaus uusiksi...

Vaikka suoritettiin ennen maalausta kaikki rasvanpoistot, näkyi pinnassa sielä täälä silti jotain tälläistä hylkimis zydeemiä:


Ja eiköhän hiottu ja lakattu uudestaan...

Lakkausta ja hiontaa:


Sallan vuoro olla kokoa XL



Välihiontaa:



 Onko kukaan muu muuten huomannut Sallan pikaista parran kasvua?

huolestuttavaa...

 Niii ja opettajat taitaa pitää meitä muutenkin vähän huolestuttavina tapauksina kun ollaan tässä lähiaikoina esimerkiksi esitelty >> > mahtavia tanssimooveja < <<
Ja muitakin mahtavia ideoita. 
(Sallalla oli niistä mainintoja >> >blogi päivityksessään< << )

Välillä opettajat voivottelee että vielä olisi kolme tuntia koulua tai tuskan hiki otsallaan todenneet että nythän on vasta tiistai.

Tanssimisen lisäksi ollaan kyllä töitäkin tehty niin että konepeitto on nyt siis ready to go!

Kiinnitettiin konepeitto takaisin autoon ja aloitettiin myllytys.
 
  
Ykkösluokkalaiset saavat hoitaa myllytyksen meidän opastaessa.
 
 
Yksi kohta meidän kolmosten piti hoitaa loppuun. Hiottiin vesissä P1200:lla, P1500:lla, P2000:lla ja vielä P3000:lla koneella.
 
Lopulta myllytys.
 

Hyvä juttu nyt kun Corvette saadaan pois työn alta niin pääsen kunnolla Mersu the Ruostekasan kimppuun. 
jee jee... ... ...


Tosi inhottavaa hommaa hioa noita lokarin sisäpuolella olevia ruostekohtia, kun pitää itse könytä sinne sisään epäergonomiseen työasentoon ja koko ajan hiossa tulee kakkaa niskaan ja lasit huurustuu ja sitten ei nää yhtään mitään ja sitten kun ei nää yhtää mitään niin siitä vingusta tulee hyvin helposti melkonen tappovehje!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti